2020-2021
Projekt 7. - Kütyü-kaland Galamb Gézával
A projekt a több tantervi egységet érint, időtartama: 4 óra.
Produktumok:
A projektben több küldetést kell teljesíteni. Lehet pontokat gyűjteni, melyek informatika órai érdemjegyet érnek, illetve sorsjegyet lehet szerezni az évvégi jutalom sorsoláshoz. Több pont, több sorsjegy, nagyobb nyerési esély.
Projekt 6. - Kahoot-bajnokság
A projekt minden informatika órai tantervi egységet érintette, mert a Kahoot-bajnokság „kahootjai” gyakorlásképpen a tanítási órák elején mindig ismétlési, gyakorlási céllal, a tanóra végén pedig bevésési céllal készültek.
Projekt 5. - Vízbár
A projekt a több tantervi egységeket érint, időtartama: 3 óra. Produktumok: A feladat a Víz világnapjához kapcsolódott. A produktum egy otthoni „Vízbár” berendezése, melyben különböző vizeket kellett beszerezni.
Projekt 4. - Ős-elem
A projekt a több tantervi egységeket érint, időtartama: 4 óra. Produktumok: A négy „őselem” köré épülő feladatokban különböző eszközökkel mért fizikai adatok ábrázolása, majd elemzése történik. Táblázatok, grafikonok születnek hőmérsékletről, szélirányról, hangerősségről, csapadékvíz mennyiségéről.
Projekt 3. - Advent 2020
A projekt sok informatikai témakört érint a feladat összetettsége miatt, illetve több tantárggyal, tudományággal teremt kapcsolatot, erősíti az informatikai eszközhasználat tudatos, feladathoz illeszkedő választásának képességét
Projekt 1. - Ez történt velünk 2014 óta
A projekt öt tantervi egységet érint, tervezett időtartama 4 óra.
Produktum: a tanulók webhelyet hoznak létre, mely az általános iskolai életüket eleveníti fel, foglalja össze az első évfolyamtól a hetedikig.